З метою приведення у відповідність відомостей, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до законів України «Про адміністративні послуги», «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами), рішення селищної ради від 16 листопада 2023 року № 588-20/VIII «Про затвердження переліку адміністративних послуг Петриківської селищної ради та внесення змін до рішення селищної ради від 22 вересня 2023 року № 572-19/VIII «Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», ураховуючи висновки й рекомендації постійної комісії з питань регламенту, депутатської діяльності, законності, правопорядку та розвитку місцевого самоврядування, селищна рада в и р і ш и л а:
1. Внести зміни до рішення селищної ради від 22 вересня 2023 року № 572-19/VIII «Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» (зі змінами), а саме у тексті рішення слова «спеціаліст І категорії сектору державної реєстрації» у всіх відмінках замінити на слова «адміністратор відділу адміністративних послуг» у відповідному відмінку.
2. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника управління «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради Ірину СИЗАРЄВУ, контроль – на постійну комісію селищної ради з питань регламенту, депутатської діяльності, законності, правопорядку та розвитку місцевого самоврядування.
Селищний голова Наталія КОВАЛЕНКО
селище Петриківка
27 червня 2025 року
№ 1013 – 31/VІІІ