Порядок розміщення зовнішньої реклами
опубліковано 08 жовтня 2021 року о 10:00

Порядок 

розміщення зовнішньої реклами 

на території Петриківської селищної ради


Порядок розміщення зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради  (далі - Порядок), розроблений на підставі Типових правил розміщення  зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067, врегульовує відносини, що виникають у зв’язку із розміщенням зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради, та визначає процедуру надання дозволів на розміщення такої реклами.


У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:

алея - дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;

виконавчий орган ради - виконавчий комітет Петриківської селищної ради;

розповсюджувач зовнішньої реклами – особа, яка здійснює розповсюдження зовнішньої реклами;

дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету  Петриківської селищної ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та в певному місці;

місце розташування рекламного засобу - площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості в межах території Петриківської селищної ради, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування;

пішохідна доріжка - елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований в її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;

спеціальні конструкції - тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об’ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі, тощо), які використовуються для розміщення реклами;

вивіска чи табличка - елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування суб’єкта господарювання, знаки для товарів і послуг (включаючи герби, емблеми, комерційне (фірмове) найменування (якщо таке є), що належать такій особі (суб’єкту господарювання), вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи),

час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане в користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу в таке приміщення, який не є рекламою.

Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України «Про рекламу».


3. Зовнішня реклама розміщується в межах Петриківської селищної ради на підставі рішення виконавчого комітету Петриківської селищної ради про надання     дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу на розміщення зовнішньої реклами здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Плата за видачу дозволів не справляється.


4.  На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням Правил благоустрою, забезпечення чистоти і порядку, додержання тиші в громадських місцях на території Петриківської селищної ради.


5. Регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради покладається на відділ соціально-економічного розвитку, планування, інвестиційної діяльності та інформаційного забезпечення селищної ради (далі - робочий орган).

Робочий орган не може виступати заявником на розміщення зовнішньої реклами та одержувати дозвіл.

У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами робочим органом залучаються на громадських засадах представники галузевих рад підприємців, об’єднань громадян та об’єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.


6.  До повноважень робочого органу належать:

розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;

надання в разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проєктно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;

підготовка проєкту рішення виконавчого комітету Петриківської селищної ради про встановлення пріоритету заявника на місце розташування 

рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;

підготовка проєкту рішення виконавчого комітету Петриківської селищної ради щодо надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами чи про відмову в його наданні;

видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету Петриківської селищної ради;

ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру;

подання Головному управлінню Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами.

Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.


7. Для одержання дозволу заявник подає робочому органу через управління «Центр надання адміністративних послуг» (далі – ЦНАП) селищної ради заяву згідно з додатком 1 до цього Порядку.

До заяви додаються фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6х9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням.


8. Під час подання заяви адміністратор ЦНАП перевіряє та приймає повний пакет документів, надає заявнику їх опис та направляє документи робочому органу протягом трьох робочих днів.

За наявності документів, передбачених пунктом 7 цього Порядку, заява вноситься робочим органом до внутрішнього реєстру заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (журналу), який ведеться в довільній формі.

Робочий орган протягом п’яти робочих днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене в заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу.

У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету робочий орган протягом 10 робочих днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених законом.


9. Дозвіл погоджується робочим органом з:

власником місця або уповноваженим ним органом (особою), якщо місце розміщення засобу зовнішньої реклами перебуває в комунальній власності;

сектором містобудування та архітектури селищної ради щодо можливості розташування рекламного засобу на запропонованому місці з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних чинників, типології елементів місцевого середовища;

відділом земельних ресурсів та екологічних питань, містобудування та архітектури щодо можливості розташування рекламного засобу на запропонованому місці;

відділом культури і мистецтва, туризму, у справах релігій селищної ради - у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури, в межах зон охорони цих пам’яток, в межах об’єктів природно - заповідного фонду;

утримувачем інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;

Укравтодором (його територіальними підрозділами) або балансоутримувачами автомобільних доріг та Національною поліцією - в разі розміщення зовнішньої реклами в межах смуги відведення автомобільних доріг.

Перелік органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, є вичерпним.

Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.

Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються робочим органом без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу. Для здійснення погодження робочий орган направляє документи в паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам з якими необхідно        погодити дозвіл та встановлює строк розгляду зазначених документів.

За результатами погоджувальної процедури органи, зазначені в абзацах першому-шостому цього пункту, надають погодження, які в паперовому вигляді надсилаються робочому органу.

У разі ненадання органами, зазначеними в абзацах першому-шостому цього пункту, протягом встановленого строку погоджень вважається, що видачу дозволу погоджено.


10. Робочий орган протягом не більш як двох робочих днів з дати одержання від органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, готує і подає виконавчому комітету селищної ради пропозиції та проєкт відповідного рішення.


11. Виконавчий комітет Петриківської селищної ради приймає  рішення про надання дозволу або про відмову в його наданні.

Перший примірник дозволу видається заявникові, а другий - залишається робочому органу для обліку та контролю.

Рішення про відмову в наданні дозволу надсилається робочим органом заявникові протягом п’яти робочих днів з дати його прийняття.


12. Одночасно із наданням дозволу між відділом будівництва, благоустрою, житлово – комунального господарства та комунальної власності Петриківської селищної ради та заявником укладається договір про надання в тимчасове користування місць для розміщення рекламного засобу, який є підставою для нарахування та внесення розповсюджувачем зовнішньої реклами відповідної плати.


13. Дозвіл надається строком на п’ять років, якщо менший строк не зазначено в заяві.


14.  Виданий у встановленому порядку дозвіл та укладений договір про тимчасове користування місцем для розміщення рекламного засобу є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.


15. Після  розташування  рекламного  засобу  розповсюджувач зовнішньої реклами в п’ятиденний строк зобов’язаний подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6х9 сантиметрів).


16.  Під час надання дозволу втручання в форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.


17. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни в дозвіл та в договір про надання у тимчасове користування місця для розміщення рекламного засобу.

Розповсюджувач зовнішньої реклами повинен отримати погодження на нове місце в утримувачів інженерних комунікацій - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій.

Розповсюджувач зовнішньої реклами зобов'язаний перенести рекламний засіб на нове місце не пізніше ніж у місячний термін після внесення змін у дозвіл та в договір про надання у тимчасове користування місць для розміщення рекламного засобу.

Відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється власником рекламного засобу.

Плата за надання робочим органом послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.


18. Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається виконавчому комітету селищної ради через ЦНАП розповсюджувачем зовнішньої реклами не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу.


19. У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою дозвіл підлягає переоформленню.

Особа, яка набула право власності на рекламний засіб, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до виконавчого комітету селищної ради через центр надання адміністративних послуг селищної ради із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.

До заяви додається:

документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб (договір купівлі-продажу рекламних конструкцій);

оригінал зареєстрованого дозволу.


20. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває в комунальній власності, встановлюється згідно Порядок визначення розміру плати за право користування місцями для розміщення зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради, а місце, що перебуває у державній або приватній власності, - на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом  (особою). При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проєкції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проєкції цього засобу. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проєкції цього засобу на уявну паралельну їй площину.


21. Розмір  плати  за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися в залежності від змісту реклами.


22. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 28-31 цього Порядку;

розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати житлові  будинки;

фундамент наземних стаціонарних конструкцій на вимогу робочого органу може бути заглиблений в ґрунт з відновленням твердого покриття, трав’яного покрову та виконанням у повному обсязі інших робіт з відновлення благоустрою місця розташування рекламного засобу власником рекламного засобу;

на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Національної поліції, наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.


23. Забороняється розташовувати рекламні засоби:

на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.


24. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам’яток, в межах об’єктів природно - заповідного фонду дозволяється за погодженням з відділом культури і мистецтва, туризму, у справах релігій селищної ради відповідно до вимог чинного законодавства.


25. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватись на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений цим Порядком, є вичерпним.


26. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.


27. Розташування  дахових рекламних  засобів  забороняється  без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.


28. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.


29.  Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.


30. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.


31. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з уповноваженим підрозділом Національної поліції.


32. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.


33. Контроль  за  додержанням  цього  Порядку  здійснює  відділ будівництва, благоустрою, житлово – комунального господарства та комунальної власності селищної ради та інші органи відповідно до законодавства.


34. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами відділ будівництва, благоустрою, житлово – комунального господарства та комунальної власності селищної ради звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.

У разі невиконання цієї вимоги виконавчий орган ради подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.


35. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цього Порядку, несе відповідальність згідно із законодавством.


36.  Вивіски чи таблички:

повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;

не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;

не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;

площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. м.

Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.


37. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цього Порядку, здійснюється у разі:

припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи - підприємця;

невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;

порушення Правил благоустрою території.

Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців, якими вони були встановлені.




Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                       В. БЕЛЬМАС




Додаток 1

до Порядку розміщення зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради


Петриківському селищному голові

Наталії КОВАЛЕНКО


                                                  ЗАЯВА

про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Заявник:                                                                                                                      

(для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача





 



зовнішньої реклами, для фізичної особи -





 



прізвище, ім’я та по батькові)

Адреса заявника                                                                                                  

(для юридичної особи - місцезнаходження,





 



для фізичної особи - місце проживання, паспортні дані)


Ідентифікаційний код юридичної особи

або ідентифікаційний номер фізичної особи                                                          


Телефон (телефакс)                                                                                                 


Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою:





 




(повна адреса місця розташування рекламного засобу)

строком на                                                                                                             

(літерами)

Перелік документів, що додаються:

Виписка про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;

Фотокартка місця розташування рекламного засобу;


                       20                                                                                             

(підпис керівника юридичної особи/фізичної особи-підприємця, уповноваженої особи)






Продовження додатка


Даю згоду відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» на обробку, використання та зберігання моїх персональних даних у межах, необхідних для надання даної адміністративної послуги.

                                 20       






 







 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                              Валентина  БЕЛЬМАС


















Додаток 2

до рішення виконавчого комітету селищної ради

від 30 вересня 2021 року

№ 131


 

Порядок визначення розміру плати за право 

користування місцями для розміщення зовнішньої реклами 

на території Петриківської селищної ради


         1. Підставою для нарахування та внесення розповсюджувачем зовнішньої реклами відповідної плати є укладений договір на право тимчасового користування місцем для розміщення зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради.

         2. Розмір плати за користування місцем розташування зовнішньої реклами, яке перебуває у комунальній власності та надається розповсюджувачам зовнішньої реклами (далі – розмір плати), визначається при укладанні договору між відділом будівництва, благоустрою, житлово – комунального господарства та комунальної власності Петриківської селищної ради в особі начальника відділу та заявником (додаток 1 до цього Порядку).

         3. За наявності дозволу та при відсутності рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від плати за право тимчасового користування місцем для розміщення рекламного засобу, яке перебуває у комунальній власності Петриківської селищної ради.

         У період з моменту отримання дозволу до моменту розміщення рекламного засобу, розмір плати за тимчасове користування місцем для розміщення рекламного засобу нараховується відповідно до цього рішення виконавчого комітету.

         4. Плата за право тимчасового користування місцями (для розміщення зовнішньої реклами), які перебувають у комунальній власності Петриківської селищної ради (далі – плата) здійснюється за формулою:

                   П = Бп x S , де:   

                   П – плата за право тимчасового користування місцями для розміщення зовнішньої реклами;

                   Бп – Базова плата, що дорівнює 1% від мінімальної заробітної плати, встановленої на 01 січня поточного року за 1 кв.м. площі рекламного засобу;

                   S - площа місця розташування рекламного засобу, у відповідності до п.20 Додатку 1 до цього рішення.


         5. Несплата платежів протягом 3 місяців є підставою для припинення дозволу на розміщення зовнішньої реклами.


Керуючий справами (секретар) 

виконавчого комітету                                            Валентина БЕЛЬМАС

 

 

  

Додаток 1

до Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями для розміщення зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради

     


ДОГОВІРна право тимчасового користування місцямидля розміщення  зовнішньої реклами

смт. Петриківка

« ___ » ____________ 20__ року

Відділ будівництва, благоустрою, житлово – комунального господарства та комунальної власності Петриківської селищної ради (надалі – «балансоутримувач»), в особі начальника відділу _________________________________________, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування» та Цивільного кодексу України, з однієї сторони, та ____________________________ ­_____________________ (надалі – «Користувач»), з другої сторони, які надалі разом іменуються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», уклали цей Договір про наступне:

1. Терміни в Договорі

1.1. Терміни, що застосовуються в цьому Договорі, вживаються у значенні відповідно до Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067, Порядок розміщення зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради, затверджених рішенням виконавчого комітету Петриківської селищної ради.

2. Предмет Договору

2.1.  Згідно рішення виконавчого комітету Петриківської селищної ради, відділ будівництва, благоустрою, житлово – комунального господарства та комунальної власності Петриківської селищної ради надає «Користувачу» у тимчасове платне користування місце (місця) площею ___ кв. м., що перебуває (перебувають) у комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами за адресою: ___________________________________________________, згідно зі схемою (ескізом) місць розташування об’єктів зовнішньої реклами, що додається, і на терміни відповідно до виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами в межах Петриківської селищної ради, згідно з Порядоком розміщення зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради, чинними на час видачі дозволів.

2.2. «Користувач» використовує надані місця за цільовим призначенням, сплачує вартість користування місцями з дня отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами та звільняє у триденний термін місця, на яких термін дії дозволів припинений (закінчився).

2.5. Дозволи на розміщення зовнішньої реклами є невід’ємною частиною цього договору.

3. Права та обов’язки Сторін

3.1. Балансоутримувач має право:

3.1.1. Здійснювати контроль за дотриманням «Користувачем» чинного законодавства з питань зовнішньої реклами, Порядку розміщення зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради, положень цього договору.

3.1.2. Здійснювати обстеження встановлених рекламних конструкцій «Користувачем».

3.1.3. Розірвати цей договір, та силами селищної ради здійснити за рахунок «Користувача» демонтаж спеціальної конструкції у випадку заборгованості оплати більше, ніж за три місяці.

3.1.4. Ставити питання про розірвання Договору у випадку та порядку, передбачених чинним законодавством України.

3.1.6. Вимагати внесення змін до умов Договору відповідно до вимог чинного законодавства.

3.2. Балансоутримувач зобов’язується:

3.2.1. Не надавати місця у тимчасове користування іншим особам протягом дії дозволу (-ів)«Користувача».

3.2.2. Не перешкоджати розміщенню рекламних засобів встановлених згідно з Порядоком розміщення зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради 

3.2.3. Не втручатися у форму та зміст реклами.

3.3. «Користувач» має право:

3.3.1. Вимагати передачі йому у встановлений термін місця для розміщення спеціальних конструкцій відповідно до виданих дозволів.

3.3.2. Використовувати надані йому місця для розміщення на них рекламних засобів з дотриманням положень цього договору та Порядку розміщення зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради.

3.4. «Користувач» зобов’язаний:

3.4.1. Не розміщувати рекламоносії з порушенням вимог Закону України «Про рекламу», «Про благоустрій населених пунктів», Порядку розміщення зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради.

3.4.2. Утримувати рекламні засоби в належному естетичному та технічному стані.

3.4.3. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати суму за розміщення зовнішньої реклами згідно з дозволами за розрахунковими тарифами, що діють на день сплати.

3.4.4. Встановлювати рекламні конструкції відповідно до погодженого в установленому порядку проекту, без пошкодження архітектурних деталей, конструктивних елементів будівель та споруд, підземних та наземних комунікацій, елементів благоустрою та озеленення, з забезпеченням безпеки населення при підключенні конструкції до електричної мережі, утримувати їх в належному технічному і санітарному стані та впорядковувати місця для їх розташування, забезпечити технічну міцність і стійкість спеціальної конструкції.

3.4.5. За свій рахунок усувати можливі пошкодження зелених насаджень у зоні установки рекламоносіїв та/або комунікацій, що пролягають у цьому місці.

3.4.6. Відшкодовувати в повному обсязі балансоутримувачу місця матеріальну шкоду, що заподіяна місцю розташування рекламної конструкції з вини «Користувача».

3.4.7. Демонтувати в 3-денний термін спеціальні конструкції, після закінчення терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами, при його скасуванні, розірванні або закінченні терміну дії цього договору, а також у разі виникнення нагальної потреби для реконструкції, ремонту чи будівництва місця розташування спеціальної конструкції або зміни містобудівної ситуації.

3.5. Після отримання «Користувачем» дозволу на розміщення зовнішньої реклами плата за користування місцем, що перебуває у комунальній власності, проводиться незалежно від того, чи використовує його «Користувач», чи тимчасово не використовує.

3.5.1. Після проведення демонтажних робіт привести місце розміщення рекламного засобу до належного стану.

3.5.2. У тижневий термін листом повідомити селищну раду та відділ про зміни адреси для листування, банківського рахунку, зміну назви, зміну коду ЄДРПОУ або реорганізацію.

4. Форма плати за користування та порядок розрахунків

4.1. Плата за користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами визначається на підставі тарифів, затверджених виконавчим комітетом Петриківської селищної ради.

4.2. Користувач щомісячно перераховує загальну суму плати за користування в сумі ____________________ грн.* не пізніше 25 числа місяця, що передує звітному, на розрахунковий рахунок _______________________ відділу будівництва, благоустрою, житлово – комунального господарства та комунальної власності, згідно з порядком визначення розміру плати за право користування місцями для розміщення зовнішньої реклами на території Петриківської селищної ради.

4.3. У разі нерозміщення рекламного засобу через зміну містобудівної ситуації, здійснення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування конструкції плата не нараховується. При цьому витрати, пов'язані з демонтажем/монтажем рекламо носія, проводяться за рахунок розповсюджувача зовнішньої реклами.

4.4. На час розміщення соціальної реклами, а також інформації до державних та селищних свят на рекламоносіях Користувача, застосовується знижка 100% від суми оплати на відповідний період розміщення реклами. Розміщення соціальної реклами «Користувачем» здійснюється за узгодженням з відділом соціально-економічного розвитку, планування, інвестиційної діяльності та інформаційного забезпечення селищної ради.

5. Відповідальність Сторін

5.1. При невиконанні зобов’язань за Договором винна Сторона відшкодовує іншій Стороні заподіяну шкоду відповідно до чинного законодавства.

5.2. У випадку прострочення платежів, передбачених у п.4.2. цього Договору, «Користувач» сплачує на користь відділу пеню від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діятиме в період, за який нараховується пеня.

5.3. У випадку самовільного встановлення рекламних засобів, несвоєчасного демонтажу конструкції після закінчення терміну дії дозволу або цього договору «Користувач» сплачує відділу штраф у розмірі 100 гривень за кожен день самовільного встановлення і відшкодовує вартість демонтажних робіт зазначених рекламоносіїв.

6. Форс – мажор

6.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов’язань по Договору, якщо таке невиконання зумовлене обставинами непереборної сили, які не могла передбачити жодна зі Сторін. У разі виникнення таких обставин Сторона, для якої вони зумовили неможливість виконання зобов’язань за Договором, повідомляє іншу Сторону в п’ятиденний термін.

6.2. У випадку, коли обставини непереборної сили діятимуть більше двох місяців, кожна зі Сторін має право припинити дію Договору шляхом письмового повідомлення іншої Сторони.

6.3. Обставинами непереборної сили вважаються: війна чи воєнні дії, повстання, мобілізація, епідемії, пожежі, вибухи, дорожні та природні катастрофи, а також інші події, котрі визнані компетентними державними органами як обставини непереборної сили.


7. Термін дії Договору

7.1. Договір набирає чинність з моменту отримання «Користувачем» дозволу на розміщення зовнішньої реклами та діє до моменту закінчення терміну дії дозволу.

7.2. Заява на пролонгацію договору подається до селищної ради за місяць до моменту закінчення терміну дії дозволу.

7.3. Заява на внесення змін або скасування дозволу подається Користувачем в селищну раду за місяць для внесення відповідних змін або скасування дозволу.

7.4. Договір достроково припиняє дію:

7.4.1. За взаємною згодою Сторін.

7.4.2. Якщо рішенням виконавчого комітету Петриківської селищної ради «Користувачу» відмовлено в наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами, або дозвіл анульовано рішенням виконавчого комітету Петриківської селищної ради.

7.4.3. За рішенням суду.

7.4.4. У випадку невиконання Користувачем зобов’язань, передбачених п.3.4.1.,3.4.2., 3.4.4, 3.4.5. Договору, - за ініціативою відділу соціально-економічного розвитку, планування, інвестиційної діяльності та інформаційного забезпечення селищної ради.

8. Прикінцеві положення

8.1. У разі виникнення між Сторонами суперечок щодо виконання або тлумачення Договору, вони намагатимуся вирішити їх шляхом переговорів. При недосягненні порозуміння спір передається на розгляд до суду.

8.2. Усі зміни, доповнення та додатки до цього Договору мають однакову з ним юридичну силу, якщо вони підписані Сторонами або їхніми уповноваженими представниками, і являють собою невід’ємну частину Договору.

8.3. Після підписання Договору всі попередні погодження, переговори та листування як в усній, так і в письмовій формі, що стосуються його предмету, втрачають силу.

8.5. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.


9. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН:


«Сторона 1»:


«Сторона 2»:




Відділ будівництва, благоустрою, житлово – комунального господарства та комунальної власності


____________________________

Місцезнаходження:

просп. Петра Калнишевського, 69, смт. Петриківка, Дніпропетровська область, 51800


код ЄДРПОУ 43909228 ,р/р________________________,

МФО _______________

ГУДКУ в Дніпропетровській області.


Місцезнаходження:

______________________________________

Адреса для листування: _____________________________________, _____________________________________

р/р _________________________________ в _____________________________________,

МФО ________________________________

Код ЄДРПОУ _________________________

ІНП _________________________________





Начальник відділу


___________________




__________________ /________________/


__________________ /_________________/

(підпис) (ПІП)


(підпис) (ПІП)

М.П.


М.П.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux